Agilitychampions, here we come!



Nu är det bestämt, fixat, bokat och klart! Hugo och jag har kommit med på Slalomkursen som jag skrev om HÄR. Anna kom också med, så nu kan vi stäna våra hundar tillsammans.



Det ska bli jättekul och jag bara längtar efter att få gå upp klockan 7 tre lördagar och åka till Bälinge för att kå kurs. Haha nej jag skojja bara :D Men lite jobbigt blir det också, fast mest kul så klart!

Hugo och jag testade faktiskt lite slalom i helgen! Jag började med att ställa upp pappas sågbockar på gräsmattan för att Hugo skulle kunna gå slalom mellan benen på dem. Där gick jag händelserna lite i förväg, för han fattade inte alls, haha big surprise!

Så då fick han gå slalom mellan mina ben istället och följa efter en köttbulle. När vi hade gjort så runt runt runt på gräsmattan i typ en kvart så började jag hjälpa till lite mindre eftersom jag trodde att han hade fattat vinken. Det är ju lixom inte så svårt. Men då stannade han bara och tittade oförstående på mig. Så nu står jag lite handfallen i frågan och vet inte alls hur jag ska gå vidare. Så det ska bli jättekul att få hjälp med träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0