Slalommästare nästa!

Idag under religionslektionen började en hyperivrig Anna helt plötsligt att peta på mig och visa upp sin dator där jag kunde se nedanstående text. Det första jag läste var "SLALOM" med stora bokstäver, på DENNA hemsida. Det första jag tänkte var "meh! hallå, nu har hon ju blivit knäpp på riktigt! Anna hatar ju allt vad slalom heter!".



Men efter lektionen fick jag veta att det ju så klart var slalom för hund hon menade, inte slalom med skidor och pjäxor ner för en brant backe. Efter lite eftertanke visste jag att det absolut inte kommer att bli det lättaste att lära Hugo att springa kors och tvärs mellan 1000 pinnar tills han blir alldeles yr i huvudet, och att denna kurs därför inte alls skulle vara någon dum idé. Så nu är jag alltså anmäld!



Jag och Anna planerar alltså att gå tillsammans på detta med våra hundar Hugo och Phu. Och om vi kommer med (det finns bara åtta platser) så kommer vi förhoppningsvis att bli så här duktiga, precis som tränaren för kursen och en av hennes egna hundar:


Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer bli mycket kul tror jag :)

2010-10-11 @ 12:12:41
URL: http://taxitraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0