Nostalgi och söta bilder

Mamma och pappa är i Italien och har det förmodligen helt underbart och syrran har just fått körkort. Hugo och jag är hemma och målar, leker och myser. Just nu sitter jag och blir nostalgisk när jag letar efter bilder att måla av till bilduppgiften. Här kommer några stycken som jag hittat på internet.


Hur söt får man bli?
Funderar på att måla av bara flickan på bilden. Det känns som att mina ritfärdigheter kanske skulle klara av det...
Tagen
HÄRIFRÅN.


SÅ otroligt sött!
Tagen
HÄRIFRÅN.


Tagen HÄRIFRÅN.

Så söta de är! Jag tror jag vill ha barn...

Kommentarer
Postat av: Anna

HAha, barn är söta :D<3

2010-10-14 @ 21:57:24
URL: http://taxitraning.blogg.se/
Postat av: Christina

Aww! Så söta de är! :)

2010-10-15 @ 08:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0