Hugos nya kompis

Idag har Hugo och jag haft storfrämmande, Filippa, Anna och Phu var här. Hugo och Phu lekte på gräsmattan i säkert två timmar, de sprang runt runt runt, in i agilitytunneln och ut och runt runt runt igen. Det blev till och med en fartgrop i gräsmattan i en snäv kurva vid syrenhäcken.

Hugo är lite högre än Phu men Phu har större huvud, är kraftigare och längre så han blev ledaren ganska snart. Dessutom är han kaxig, Hugo är rätt mesig när det väl kommer till kritan.

Efter mycket lek och morrningar på gräsmattan gick vi in och började lösa korsord på golvet i mitt rum. Efter en stund börjar vi fundera var hundarna tagit vägen och hittar dem liggandes tillsammans under stolen i hallen. Så söta! Sedan lade jag fram en filt på golvet i mitt rum som de genast gick och la sig på så att vi kunde ta en massa fina bilder på dem.

Både bilder och filmer kommer imorgon när jag har fått dem av Anna. Tills dess bjuder jag på lite söta bilder på Hugo från i somras. :)


Solandes på däck.


Åh! Jag vill också åka motorbåt!


Att balansera på pucken var jättekul, då kan man ju ligga vattnet utan att bli blöt! Jättesmart, ju!



Hugo älskar att bada men vill inte doppa huvudet...


Mysandes i kvällssolen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp :D Det var jättekul, Phu somnade som en stock när han kom hem ;)

2010-10-04 @ 12:53:43
URL: http://taxitraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0