Ett år och nu mera klok som en bok

Eh... kanske inte...

Idag är den stora dagen då Hugo fyller ett år. Han har blivit så firad så. Jag gick på stan i regnet för hans skull och köpte grisöron och god mat till honom. Så nu är han mätt och nöjd och ligger och tuggar på sitt grisöra.

Jag minns när vi hämtade honom. Gud så liten han var!!!!!!! Jag kommer ihåg precis o början när han var så himla liten och det var så kallt ute. Han hatade att gå ut som pesten. Nu är det det bästa som finns! Egentligen tror jag att det är bäst att skaffa hund på sommaren så att det inte är så kallt på promenaderna den första tiden. Men då hade vi ju inte haft Hugo!

Här kommer lite bilder från hans första år:



Hugo med alla sina syskon inför försäljningen. Början på november 2009.


Precis hemkommen till oss. Första leksaken. 20 december 2009.


Sötisen i min famn. 20 december 2009.


7 februari 2010.


Första bliden på Smulan och Hugo tsm. 14 mars 2010.


Nu kan man se lite muskler också! 8 april 2010.


Varför hoppa hindret när man kan springa bredvid lixom? 8 april 2010.


Med hundkompisarna. 26 april 2010.


I trädgården. 16 juni 2010.



Båtvana har han fått också. 10 juli 2010.


Baaaaaaaadaaaaaaa!! 21 juli 2010.


21 juli 2010.


Det roligaste Hugo vet: Att hoppa hinder. 2 oktober 2010.


Hugo och taxen Phu. 4 oktober 2010.

Nästa firande blir den 20 december då det var ett år sedan Hugo kom hem till oss. Det blev måååååååååånga bilder, men det går ju inte att välja bort någon heller!

Grattis älsklingen på ettårs dagen! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Stort grattis till Hugo ;)

2010-10-19 @ 19:55:38
URL: http://taxitraning.blogg.se/
Postat av: Christina

Grattis, ditt lilla äckel som åt uupp min mössa!!! ;)

2010-10-19 @ 20:38:53
Postat av: Ottilia

Hejsan! Vilken fin blogg du har! :)

Tänkte tipsa dig om min matblogg: www.matriket.webblogg.se. Där kan du hitta enkla, men ändå goda, recept!



Ha det bra :)

2010-10-20 @ 21:39:40
URL: http://matriket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0