Händer inget, händer inget, HÄNDER ALLT!

Ungefär så ser mitt liv ut. Just nu händer allt.

Jag är oftast inte upptagen alls. Jag har tid att läsa, sova ordentligt, plugga (fast jag är dålig på att göra det) och så vidare. Men så helt plötsligt så säger det bara PANG och så är jag helt dränkt i grejer. På lördag morgon åker jag till Göteborg med för att träffa alla kompisar från språkresan i somras. Imorse vaknade jag dessutom med feber. INTE KUL ASSÅ!


Det här är allt jag måste hinna göra innan lördag:

*
Plugga religion
* Skriva en A4 om "den muslimska faran" i Människan socialt och kulturellt
* Måla tre bilder till en bilduppgift
* Fixa present + redigera kort i PS till kusin vitamin som ska ha 11-års fest på söndag (vilken jag missar)
* ...för då sitter jag på tåget från Göteborg. Måste hinna packa!
* Fixa outfit som passar på temat "Heaven & hell" till återträffen i gbg
* Städa rummet
* Bli frisk!!

Så nu sitter jag vid datorn med feber och migrän och försöker skriva den där texten. Sedan ska jag plugga ännu mera och sen ska jag måla, sedan redigera bilden och sedan försöka hinna/orka titta på Criminal minds. Och sen sova, för imorgon ska jag förhoppningsvis gå till skolan. Ciao people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0