Ny blogg!?

 
Har bestämt mig för att byta blogg och ta ett nytt bloggnamn eftersom tessflower inte direkt är ett attraktivt namn som drar till sig läsare. De bloggnamnförslag jag har kommit på är:

ThereseIEnAsk



MeInABox

ThereseInABox

GalenSommarTjej (är dock väldigt, väldigt likt galenponnyunge.blogg.ses(Annas) namn


Sommartjej



Tänkte göra som en grej att folk får  komma med egna förslag och sen så lägger jag ihop dem jag gillar med dem jag själv har och så får folk rösta på det de gillar bäst. :D 



Så är det någon som har andra

 förslag eller kommentarer? (a)






Skulle verkligen behöva hjälp

med detta! :D


Funderar även på att byta till soclog.se eftersom det där är lättare att få läsare, kommentera andras bloggar, se när man fått svar och speciellt på grund av att det är lättare att ändra designen på bloggen där.

Kommentarer
Postat av: Anna

Therese i en ask tycker jag :)

Säg till om du vill ha hjälp med designen :)

2010-11-11 @ 15:32:35
URL: http://taxitraning.blogg.se/
Postat av: edvin

Byt till bara .se tack :)!

2010-11-15 @ 23:03:08
URL: http://edvinhellsings.com
Postat av: Anton

tycker du borde heta filifjonkan.blogg.se :)Känns både attraktivt, spralligt och somrigt på en och samma gång!

2010-11-26 @ 23:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0