Jag i ett nötskal

På tal om julklappar så "råkade" jag beställa en grej på FotoFuji idag som kostade 60 kronor med 29 kronors porto som jag inte ens ville ha!! Ahahahahahah skrattade länge åt mig själv när jag väl hade lugnat ner mina arga känslor. Det är nämligen så att fotofuji inte säljer en produkt, utan en tjänst och den "tjänsten" börjar tillverkas några sekunder efter att beställningen kommit fram, så därför går den inte att ta bort. Detta fick jag veta då jag ringde två minuter innan kundtjänsten stängde och frågade. Så nu måste jag betala 90 kronor för något jag absolut inte vill ha...

Grejen var att jag skulle testa att göra en beställning, utan att beställa, om man säger så, för att se om mina föräldrar behöver vara involverade i betalningen (vilket inte vore så bra eftersom det bland annat är julklappar till dem jag vill beställa) eftersom jag är minderårig. Det kan jag för övrigt berätta att de inte behöver, ifall ni någon gång behöver veta det!

Det hade i alla fall varit okej om det vore en fin bild som jag kunde tänka mig att sätta upp på väggen. Men eftersom jag bara testade så valde jag bara en random bild och det blev då denna bild som togs på min syrras moppe innan den skulle säljas...


Kommentarer
Postat av: Filippa

HAHHAH :D

2010-11-17 @ 10:59:14
Postat av: Anonym

:)

2010-12-21 @ 09:53:23
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0