Sickness in the summer is an hell

Nu är det sommar nu är det sol, nu är det koskit i hagen...

Det har ju blivit sådant underbart väder som genom ett trollslag!

Jag var ute på sjön i helgen, himlen var blå och det blåste varma vindar.

Snart åker jag och Filippa till Isle of wight! Det är en månad och tre dagar kvar nu.

Det är 26 dagar kvar till skolavslutningen.

Det är två månader och elva dagar kvar tills jag fyller 17 år.

Det är 20 dagar kvar tills min syrra tar studenten.

Det är nio dagar kvar tills jag och Filippa ska gå och se sex and the city filmen.

                  

Jag hoppas bara att jag hinner bli frisk. Just nu går jag omkring med ont i halsen, feber och snuva. Det är inte roligt när det är så här varmt. Svetten bara rinner. Dessutom har jag smittat hela min familj så de är inte så glada på mig... Det är väl typ alla de nämnda sakerna + att jag hoppas kunna köpa en system digitalkamera i sommar som gör att jag orkar vara sjuk. Annars skulle jag bara lägga mig i sängen och låta någon vara min betjänt. Som ni märker så är livet inte så bra just för tillfället. Men det blir bättre!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Isle of wight! Och Sex and the city! Vi har mcyket roligt framför oss hörrudu! :D:D

2010-05-20 @ 10:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0