Jag: *asgarvar*!

Usch! Nu bloggar jag förmycket igen! Men i alla fall, är tvungen att säga det här trots att jag hade bestämt mig för att såna här ämnen skulle vara förbjudna på min blogg. För det är kul, tror jag. Fast min humor e nog rätt udda... I alla fall:

*Jag och päronen är i köket och snackar och flaggstångshål, cement och studentfiranden. Hugo är där (big surprise!).

Hugo: *Börjar ha sex med sin leksaksboll.* (grose btw!)*
Mamma: Oj! NEJ! Nu blir det bollisar...!
Jag: *fnissar*

En stund senare...

*Vi sitter och fikar vid barbordet som för övrigt e vårat matbord.*

Hugo: *Har sex med bollen igen, den här gången precis bredvid pappas fötter.*
Mamma: Oj! Nej! Nu blir det fotsvampar...!
Jag: *sätter både saft och kolakaka i luftstrupen av skratt*
Pappa: *förnämad, skrattar* -Såå hemsk fotsvett har jag faktiskt inte!
Jag: *Asgarvar*

Och Christina och alla andra: Han e inte äcklig, min lilla skrutt! Inte mer än andra hanhundar iaf... <3 :P Han är skitsöt, titta bara!


Fotograf: Jag Redigering: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0