Jobbiga uppsatser tar tid! Massor av tid!

Jag har räknat ut att jag har gjort följande fyra saker på grund av denna 14 sidiga uppsats om Thomas Jefferson som ska in inatt klockan 23.59:

1. Spenderat sammanlagt ungefär 2 dygn av min fritid på att skriva

2. 110 kronor på lösgodis

3. Ljugit för två busschaffisar då jag sa att jag visst borde ha en resa kvar på skolkortet (sanningen var att jag åkt hem och tillbaks till skolan tidigare under dagen för att hämta mitt USB-minne med uppsatsen på som jag glömt på morgonen)

4. Legat sömnlös en natt och nojat mig över ett eventuellt IG

Men nu är den typ klar! Jag ska bara läsa igenom den 20 gånger till av rädsla för en massa knäppa saker...

                                                             Detta gör mig glad mitt i nojet:


Isle of wight. Jag längtar, gud vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Kram Bella <3

det är okej att göra misstag, kom ihåg de :) Du är där för att lära dig, inte för att kunna allt från början, det brukar jag säga till mig själv :) Det kommer gå fint ska du se=) <3 Lycka till! <3

Postat av: Therese

tack!<3 ibland e du bra! haha:P <3

2010-03-31 @ 23:48:57
URL: http://tessflower.blogg.se/
Postat av: Bella

haha tack ;P<3 du med, det ska du veta ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0