Trööööööött!

Jag har kommit på att hur mycket man än sover så blir man ändå inte pigg. Igår kväll var jag så himla trött att jag satt och nickade till hela tiden vid middagen. Så jag gick och la mig på en gång efter, klockan åtta.

Tre timmar tidigare än när jag annars hade kommit i säng. Och jag sov till klockan sju. Det är elva timmar. Men när jag vaknade imorse var jag ändå dödstrött och snoozade tre miljoner gånger innan jag lyckades komma upp ur den varma sängen.

Det kan ju å andra sidan bero på att det är en vecka kvar till april och fortfarande december-vinter i vårt avlånga land. Jag längtar till våren. Och Isle of Wight. Och sommaren. Och båten. Och att få bada. Och sola. Och ALLT utom det här.

Men nu ska vi, nu ska vi, nu ska vi vara glada!!! Jag tror att det här kan hjälpa till lite på traven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0