Jag + Thomas Jefferson = tvillingar!!

Headern är tillbaks och jag lyckades alldeles själv ta bort det där "tessflower" som stod högst uppe i vänstra hörnet ett tag. Jag e stolt! Om jag bara klarar mig igenom veckorna fram till påsklovet också då vi ska lämna in en 10 sidor lång uppsats om en historisk person, så kommer livet att arta sig riktigt fint. När snön försvinner och våren kommer så blir det ännu bättre!

Idag trotsade jag faktiskt vintern genom att sätta på mig tunna blommiga stumpbyxor och sommar converse! Det var kallt men de där blommiga strumpbyxorna höll mig riktigt glad hela dagen. Jag blev knappt ens arg när Anna snodde och åt upp min lunch! :O

Min historiska person som uppsatsen handlar om är Thomas Jefferson (USA:s tredje president). Och onsdagen innan påsklovet ska vi klä ut oss till och vara som personen till sättet. Så jag kommer att vara en snofsig amerikansk man som tror att han kan styra hela världen. Visst är vi himla lika, jag och Jefferson? :O :P

 +
= tvillingar! :O


Kommentarer
Postat av: Filippa

jag ser fortfarande tessflower uppe i vänstra hörnet ;)

2010-03-18 @ 12:54:28
Postat av: Therese

:O! jag tog bort det! det va inte där tidigare! :S

2010-03-18 @ 19:21:13
URL: http://tessflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0