Top 6 i melodifestivalfinalen

Jag måste säga att det var en storslagen show igår på melodifestivalfinalen! Till och med pausunderhållningen var kul! :O Så jag tänkte att jag skulle lista de 6 bästa sakerna med finalen.


1a: Björn Gustavsson

Björn Gustavsson kom in och spelade under Salems nummer. Han såg ut som om han var hämtad från 1800-talet.


2a: Gardintofsen

Om ni tittar på Svenska hollywoodfruar så har ni säkert sätt alla såna här tofsar som Maria Montezami har i sitt hus. Tror hon räknade till 100 stycken. Jag fnissade åt det i säkert en kvart :P


3a: Pausunderhållningen

Tror aldrig de har haft så bra pausunderhållning i melodifestivalen... Det var så kul att se alla gamla bidrag!


4a: Anna Bergendal vann!

Om hon har någon chans i eurovision är ytterst tveksamt men hon förtjänade att vinna!!


5a: Erik Saades framträdande

Han har verkligen inte världens bästa låt men själva framträdandet var jättebra!


6a: Jessica hade bytt klänning! :O

Ja, det var en himla tur det för den förra var ju hemsk! Såg ut som precis en morgonrock! :O


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Men varför tror du att hon inte kommer lyckas så bra i Eurovision?

2010-03-14 @ 21:38:30
URL: http://centring.blogg.se/
Postat av: Therese

jag tror att folk kommer att tycka den e för tråkig. även fast typ manboy e sämre så hade han ett roligare framträdande, han hade nog haft större chans:P

2010-03-14 @ 22:59:52
URL: http://tessflower.blogg.se/
Postat av: Filippa

Saaaaleeeem!!! :D:D

2010-03-16 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0