The spring isn't here but the sun is

Solen lyser och värmer och det märks hur mycket gladare alla blir. Folk pratar om solens ankomst på bussen och de vintersura minerna är som bortblåsta. Istället har de vårglada minerna ankommit. Det är underbart. Men jag hoppas på ännu gladare miner när snön försvinner. Och ännuännu gladare miner när sommaren börjar närma sig. Men den kommer med stormsteg! Jag kanske ska ta och plocka fram höstjackan igen? Bara för att trotsa vintern lixom. För nu får den tamejfan försvinna!


Ungefär så här ser det ut en bit ifrån mitt hus just nu.


Och såhär ser det ut vid svandammen. Änderna har agritioner på kylan och snön som
de tar ut på sina syskon. Precis som jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

VÅR!!!<3<3<3

2010-03-12 @ 09:38:16
Postat av: Filippa

Bort med vintern!

2010-03-12 @ 09:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0