Summer, where are you?

Sommaren verkar inte riktigt ha några planer på att infinna sig och inte heller vintern på att utfinna sig :S Åkte förbi reningsverket i Uppsala idag och såg den enorma snöhögen som ligger där, där reggey festivalen brukar vara :P Stora lastbilar med snö brukar tydligen åka dit och lasta av snön. Det kommer vara värsta sankmarken där när festivalen ska vara och det värsta är att det är precis där tälten brukar vara..... Nej, om jag nu mot förmodan ska på raggey festivalen i år så ska jag noga se till vart jag sätter upp mitt tält!

Bjuder på lite sommarbilder i väntan på att kunna ta årets...






Kommentarer
Postat av: laila

fina bilder!

2010-03-08 @ 12:43:59
Postat av: Alice

Mysiga bilder!

2010-03-08 @ 12:44:49
Postat av: Anonym

Hahah jaa jag vet!



Härliga bilder, fick mej att längta till sommaren ju :( ;P

2010-03-12 @ 09:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0