Mobilkamera = extermt dålig bildkvalité

My header magically disappeared...!! :S All den nya designen som jag och anna gjorde igår bara försvann! :@!

I alla fall, idag var jag som sagt hemma hos Vilda och Molle och deras ägare Anna-Lena. Jag hade tänkt mig att jag skulle ta fina bilder på dem men tji fick jag för den enda kameran som funkade förutom min systers systemkamera var min mobil. Och systemkameran fick jag ju så klart inte låna för den skyddar hon med sitt liv. Så kvalitén på bilderna blev hemsk..... Men de har växt jättemycket sedan jag träffade de senast, det är ju samma katter i förra inlägget. Fast kvalitén på de bilderna är ju betydligt bättre! Jag ska spara till en systemkamera, och så ska jag ta med mig den överallt!


Han syns ju knappt när han är så svart....!


Vilda. Världens mest sociala katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0