Jag är kändis i ingenstans!

Som ni kanske vet så går jag en samlinje med inriktning journalistik. Och för några veckor sen fick vi en uppgift att ringa till en folkhögskola eller ett universitet och göra in intervju om deras skrivarutbildning. Jag intervjuade programrektorn för journalistutbildningen på Llungskile folkhögskola.

Och vi bestämde att jag skulle länka till deras hemsida och de till min artikel. Men jag trodde aldrig att de skulle följa sin del av avtalet så jag blev jätteglad när jag fick ett mail med en länk till sidan där de faktiskt hade länkat till artikeln. Det är inte alla som blir kända i ljungskile heller! *eeh, host* Vart ligger ljungskile? Efter lite efterforskningar på eniro fick jag veta att det ligger en timme från Göteborg. Så nu är jag kändis mitt i ingenstans! :O

                                                  

                                                                                 =

                                                    


Kommentarer
Postat av: Anna

Bättre ökän än okänd vet du ;)

2010-03-19 @ 12:32:51
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0