Hugo på bushumör

Igår kväll när jag satt och tittade på finalen av let's dance ser jag i ögonvrån att Hugo trippar ut ur mitt rum med något i munnen. Då hade han tagit damsugarborsten. Sedan gick han med den till sin korg.

Fem minuter senare trippar han ut ur mitt rum igen. Den här gången med min prydnadskudde släpandes efter sig. Den var väldigt tung för honom att bära så han stannade och vilade på vägen till korgen. Men var så klart på sin vakt ifall att jag skulle komma och ta kudden ifrån honom, eftersom han faktiskt inte fick ha den.

Sen kom han fram till korgen men då var kudden inte spännande längre så då lämnade han den där och gick iväg för att hitta på nya bus. När jag sedan i pausen på let's dance kommer på att det har blivit väldigt tyst och undrar vad han har för sig, så går jag in i mitt rum för att titta efter. Då har han tagit sig upp i min säng och somnat så gott där mitt bland alla kläder. 

Nu kommer han in i mitt rum igen, på väg mot nya äventyr. På min säng ligger Frasse, min "maskot", precis på väg att ramla ner från sängen. Hugo ser sin chans, springer mot sängen, tar Frasse och rusar till korgen för att undersöka den nya, spännande grejen han fått tag på.

        
Han är så jobbig och han tar så mycket tid, men han gör mig så glad.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh jag såg också lets dance, haha:D hejjade på claudia men som vanligt vinner aldrig dem jag hejjar på ;D



söööt hugo:):)

2010-03-27 @ 12:57:31
Postat av: Therese

haha, jag hejjade faktiskt åxå på claudia :P men till och med min farmor röstade på vad han nu heter....... xD

2010-03-27 @ 23:51:24
URL: http://tessflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0