Hugo har en kompis!

Idag när jag stod och stekte våfflor till lunch så ringde Anna-Karin, som gick i min klass i nian, och undrade om Hugo och hennes hund Viggo skulle träffas. Vi tänkte låta dem mötas på neutral plats, utomhus men det blev inte riktigt så på grund av en seg Anna-Karin och en blöt och kall Hugo.

Så de träffades inne hos Anna-Karin istället. Det var.........minst sagt livat. Som vanligt i mitt liv så hade jag bara mobilkameran att fota med så jag försökte inte ens. Kvalitén hade i alla fall inte blivit något att se, så som de där två for runt.

Viggo tyckte att Hugo var jätteintressant så han nosade på Hugo från topp till tå och följde varje steg han tog. Så Hugo tyckte att han fick lite för mycket uppmärksamhet och brydde sig knappt om Viggo alls. Men han hade jättemycket energi och for omkring och då skulle Viggo dessutom följa efter, vilket Hugo inte gillade... Men när de lugnat sig var de så söta tillsammans.

Haha, dagens skratt! :



Jag förundras över hur mycket jag har hunnit idag. Uppsatsen är nu åtta sidor...


Kommentarer
Postat av: Filippa

Vad söta, det såg ut som att de kramades ju:D

2010-03-22 @ 11:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0