En så'n där helg man inte vill ha

Den här helgen kommer att bli en så´n där helg som man skulle göra allt i världen för att få slippa, men som är så nödvändig ibland. Närmare bestämt en plugghelg. Jag har en tio sidor lång uppsats att skriva och jag har märkt att den har en tendens att aldrig bli mer än en eller ibland två rader mer klar för varje gång jag sätter mig med den. Så nu ska jag ta mig i kragen och komma halvvägs. Minst. Det är mitt mål. Fem till sju sidor. Jag har typ två eller tre.

Det kommer att bli världens tråkigaste helg. En så'n där då man hellre vill sova hela dagen trots att vårsolen lyser in genom fönstret. Men jag ska varva uppsatsskrivandet med godis, virkning, Hugo-promenader, internet och födelsedagskalas hos min kusin som blir tonåring.

Det blir nog bra....... Tror jag......kanske.......

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0