Don't trust the electronics, they'll dissappoint you

De senaste månaderna har jag noga spelat in serien sjunde himlen och tittat på varje avsnitt, bara för att få se ett enda endaste avsnitt. Det då Lucy föder barn i hissen i en galleria.

Så jag har knappat in att den ska spela in varje måndag till fredag mellan 11.50 och 12.45. Men det är bara det att den har blivit knäpp så den har spelat in i måndags och i onsdags, men inte i tisdags när det avsnittet jag väntat på att få se i ett halvår, visades.

Så nu har jag suttit i tre timmar och letat efter en sida på datorn som visar det. Helst gratis. Men det finns inte!! Min aggritionsnivå är uppe på max. Gånger hundra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2010-03-12 @ 09:34:59
Postat av: Filippa

Där kan man snacka om otur du;)

2010-03-12 @ 09:59:33
Postat av: Anna

hah, stackare.. :/

2010-03-18 @ 12:53:58
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0