Don´t forget to look in the mirror

Idag bestämde jag mig för att plåga mig själv en hel dag genom att sätta på mig ett fint diadem som klämmer bakom öronen, vilket jag för övrigt ångrar. Det är nu alldeles ömt bakom mina öron.
                                                                    

När skoldagen var slut och jag och Anna satte oss i ett grupprum för att skriva uppsats tog jag därför av mig det klämmande diademet. Detta ledde dock till att jag fick backslick (jätte sexigt), vilket jag var fullkomligt omedveten om. När Anna tittade på mig fick hon sig ett gott skratt. Jag fattade ingenting......
                                                                              

Så, dagens lärdom: Om du tar av dig ett diadem som du haft på dig en hel dag - visa dig inte offentligt förrän du slängt ett öga på dig själv i spegeln, det kan leda till att skratt på din bekostnad.

Ps.
Fin frisyr, jättesexigt rödmosigt ansikte (Y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2010-03-12 @ 09:36:41
Postat av: Filippa

Yeah! Backslick! Seexy!

2010-03-12 @ 09:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0