Även hundar gillar garnnystan


Den här synen + en Hugo som skamset lommade iväg för att försöka slippa ifrån en utskällning möttes jag av igår när jag kom in i mitt rum. 

Mitt fina garnnystan som jag köpte för att virka en halsduk, nu känner jag mig plötsligt inte lika inspirerad längre... Och när jag sedan satte mig bredvid Smulan som låg på sängen och tvättade sig, för att trassla upp garnnystanet, så brydde hon sig inte ett dugg. Hon tittade inte ens åt mig, hur mycket jag än försökte testa henne genom att vifta med garnet framför hennes ögon.

 Visst brukar det väl vara katter som gillar garnnystan, och inte hundar? :P Jaa, de är inte bara en katt och en hund mitt i mängden i alla fall, så mycket är säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0