Juuuulklaaaappaaar

Halloj!! Gud vad länge sen det var jag bloggade nu! Till mitt försvar kan jag säga att jag inte har haft tid + att jag tappar lusten när jag vill byta bloggdesign och är för oteknisk för att kunna göra det själv. Men jag ska försöka bli kompis med soclog eftersom det är mycket enklare att fixa blogdesignen där och så vidare. Däremmot är det ju andra nackdelar men jag tänkte jag skulle testa iaf och se hur det är :D


MEN, nu till något annat, nämligen mina JULKLAPPAR! :D Får mer imorgon av mammas sida av släkten, men det här är vad jag fick igår av pappas sida av släkten:


1. 400 kronor, öronmärkta för kameraköp

2. Bok: Agility för nybörjare

3. Vintervarma strumpbyxor

4. Chipspåse :D

5. En diktbok

6. Blommiga muffinsformar

7. ”En dåre fri”, en roman

8. Grå väst, jättemysig med polokrage

9. Resesidenlakan i julstrumpan, jättebra till Åreresan!

10. ”Carrie Diaries” som handlar om karaktären Carrie från Sex and the citys liv innan serien

11. 1500 kronor, också öronmärkta till kameraköp

12. Varför gör hunden så? En bok där man kan läsa om varför hunden har ett visst beteende







Faktiskt så måste jag nog säga att det var pengarna jag blev gladast för, även om det är väldigt tråkigt att ge bort :D


Kommentarer
Postat av: alexandra

Sv; Jag har CS3 och det funkar :) jag är väldigt nöjd med kameran hittills!

2010-12-28 @ 09:04:36
URL: http://nneeuu.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina klappar :D

Och en snygg påse fick du med ;)

2010-12-29 @ 20:33:25
URL: http://taxitraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0