Maria Montezami är ju skitsnygg! Eller?

Någon som sett reklamen för Svenska Hollywoodfruar som går imorgon? Jag citerar Maria Montezami:

"Jag vet inte vad jag ska ha på mig! Jag är ju lika snygg i allt! Det hade varit mycket lättare om jag varit ful i allt för då hade jag kanske varit snygg i nåt och då hade det inte varit så här svårt att välja kläder!"

Alltså, jag älskar Maria Montezami, hon är lika underhållande varje gång och man kan aldrig låta bli att skratta åt allt hon säger och det där citater är ju bara bäst! Haha

Här är hon när hon berättar om en sak hon inte kan klara sig utan ens i fem minuter: Sitt läppstift.

 


Kommentarer
Postat av: Filippa

hahahahhha :D:D

2010-04-26 @ 12:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0