Just some updates

Som ni kanske märkt så har jag inte bloggat lika flitigt på sista tiden som tidigare. Typ innan påsklovet blev det nästan ett om dagen och alldelles i början av mitt bloggande massor om dagen. Men nu har jag lixom glömt bort den lite, bloggen alltså. Men följande har hänt i mitt liv:

1. Jag har börjat spela Happy aqvarium på Facebook, blivit beroende och gått upp till level 13 på fem dagar. (Anna är nog på väg lite åt det hållet också... Jag fick den känslan idag när hon satt större delen av håltimmen och städade andras aqvarium för att komma upp i level. När hon städat allas undrade hon vad hon mer kunde göra.) Haha... ;)

2. Anna, Alice och jag har startat en tävling som går ut på att man ska lära sin hund att vinka. Den som är klar  snabbast lägger direkt ut en film på det hela på sin blogg och sedan ska Filippa, Christina och Nadia vara domare och säga om det är godkänt eller inte. Och då är det ju så klart smart att fjäska lite i denna film, på valfritt vis. (Detta börjar från och med måndag.) Jag antar att Anna och Alice, precis som jag tänkt göra, kommer att lägga upp inlägg om själva utvecklingen på bloggen också, och såklart även slutresultatet, som jag sa. Så här är länkar till deras bloggar: Alice blogg; Annas blogg

Sedan så bestämde vi att dessa tre domare ska satsa på en av oss tävlande som de ska peppa och tro att just denna person vinner. Christina peppar mig, Filippa peppar Anna och Nadia hejar på Alice.

3. Vi har ett spaaaa!!!!!!! (Bilder kommer i separat inlägg.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0