Jag är googlad

Jag vet att det här är väldigt uttjatat vid det här laget (eller har jag fel när jag säger att alla stora bloggare skrivit om detta?) men i alla fall...

...mitt namn googlas 210 gånger per månad! Nog för att typ ingen utav sidorna som kom upp handlade om mig men ändå! I och för sig är mitt namn rätt så vanligt...


                           


Annat är det för kissie som kan vara säger på att alla de 368000 gånger hon blir googlad, är för att man vill googla just henne. Och alla sökalternativ som kommer upp handlar om just henne. Men å andra sidan skulle jag aldrig vilja vara Kissie. Hon har förstört sig själv helt och hon vill tydligen göra det ännu mer...


Kommentarer
Postat av: Filippa

Yeay vad cool du är!

2010-04-26 @ 12:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0