Bästa skärtorsdagen

Bästa skärtorsdagen idag!

Den började med att jag fick skjuts till skolan. (Dock hade jag glömt nycklarna hemma och kunde inte få tag på datorn men det gjorde inget.)

Sedan bjöd jag heeeeela klassen på ballerinakakor och påskmust på morgonen. Det var JÄTTEGOTT!

Spanskan var rätt kul. Det måste nog vara första gången :O Förmodligen sista också...

Sedan hade vi frågesport på samhällskunskapen. Alice, Nadia, Filippa, Anna och jag vann! :O De frågor jag kunde var: Eskil Erlandsson är vår jordbruksminister. Vilka de sju dödssynderna är. Att Rwanda är det landet i världen som har mest jämställda parlament.

Sedan fick jag veta att jag ligger på VG i sammhällskunskap och har chans till MVG :O! (Fast liiiiiite störande att Anna fick veta att hon redan ligger på MVG och snart kan luta sig tillbaka eftersom hon kommer få MVG ändå...)

Sedan gick jag och pratade med Tony och fick veta att Urkund godkände min text, jag hade 0 % kopierad text. Så nu slipper jag sitta i skolan och skriva uppsatser för hand medan alla andra får skriva på datorn hemma.

Sedan åkte jag, Anna och Filippa till stadsbiblioteket (vårt knäppa sätt att fira lovet och inlämningen av uppsatsen.) Där tvingade Anna och Filippa mig att låna typ alla barn-hästböcker på heeeela biblioteket eftersom de upptäckte att jag nästan inte läst någon av dem. Det blir tydligen förhör sen efter lovet. Om jag inte läst dem skulle det bli väldigt läskigt... :P

Sedan åt vi glass! MUMS!

Nu ska jag nog, med stor skeptism börja på en av hästböckerna... Jag återkommer... :P

NU ÄR DET PÅSK OCH PÅSKLOOOOOOV!
Det betyder godis och sova länge och ingen skola och påskpresenter!


Mina påskliljor.
Imorgon kommer de att vara överblommade men just nu är de som finast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0